Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundevennlig lett å få kontakt god og rask behandling.
Svært god service og fikk igjen pengene uten om og men.
Svært fornøyd med fremtid og sparebank1, skal ikke bytte
The case was handled within 24 hours. Everything was taken care of. I was very happy.
Kostet 4000 kr i egenandel fro stjålet sykkel. Altfor dyrt for en medium priset sykkel.
Saken ble raskt avgjort. Dog, det var ikke stor sak. Ikke mye tid som måte brukes til dette fra mitt side, noe som er viktig i dagens tempo.
Som kunde blir det veldig mye ekstraarbeid og juridisk lesning for å sørge for at du ikke sitter igjen med ekstraregninger eller ikke får det du har krav på. Igjennom prosessen måtte jeg selv være veldig proaktiv for å få løst min forsikringssak, og flere punkter prøvde Fremtind å komme best ut av det ved å være vage i sine beskrivelser. Etter veldig konkrete eksempler fra forsikringsdokumentene og mye unødvendig dialog med Fremtind løste det seg til slutt. Jeg ville gått for et mer proaktivt forsikringsselskap. Sørg for å ha alt skriftlig når du kommuniserer med Fremtid, og etter en telefonsamtale sørg for å sende dem en mail hvor du ber dem bekrefte punktene i samtalen.