Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vedrørende bilskade svært fornøyd. Vedrørende innmeldte skader på hovedhus, og manglende kontakt med saksbehandler er ikke tilfredsstillende.
Rask behandlingstid. Enkelt å melde skade. Fikk god hjelp underveis.
For meg var alt helt perfekt kundebehandling. Oppfølgingen fra selskapet var veldig bra
Vi kom dårlig ut med fremtidens forsikring for høy egen andel ,eldre hunder kommer jo ikke bra ut
Veldig fornøyd! Enkelt og ryddig. Hadde en hendelse med reiseforsikringen, de spurte ikke mange spørsmål, og selvom det var mange som hadde sendt inn skjema i sommer tidene så svarte de raskt innen 2-3 dager. Tror ikke de trenger å bli så mye bedre
Jeg er meget fornøyd og håper at andre kan få samme mulighet som meg
Trygt, kjapt og sikker saks behandling og oppgjør under et døgn er nokså unikt.