Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og grei behandling og hyggelig tilbakemelding etterpå😄
Ble ikke kontaktet av noen fra fremtind etter flere forsøk. Min saksbehandler hørte jeg aldri fra. Muntlig avslag etter at jeg fikk tak i en annen saksbehandler. Ikke fått skriftlig begrunnelse i etterkant.
Det var beste service og de behold kontrakten som det skulle
Rask tilbakemelding etter melding av skade. God service
Frekk saksbehandler, svært lite hjelpsomme. Det værste forsikringsselskapet jeg har vært borti. Styr unna. Kunden har aldri rett. Alle avtaler med håndverkerne, blir forslag. De kommer ikke, og kommer de stikker de vekk så snart du snur ryggen til. Respekt for andres eiendom eksisterer ikke. Det må påregnes endel måneder ekstra i forhold til fremdriftsplanen. Rengjøring eksisterer ikke, og møbler og løsøre blir levert tilbake øverst på gulvet. Du som kunde må flytte reoler og montere tilbake møbler. Har de demontert Ikea møbler, fås de tilbake i deler. Gidder ikke å sette dette sammen, så liker du mye stress og bli behandlet som en dritt, gå for fremtind. Ærlig talt, styr for guds skyld unna.
Veldig fornøyd. Å du har pengene på konto fort, Veldig god hjelp,
Når skade skal meldes inn, vet jeg ikke om dere dekker skaden, jeg vet heller ikke pris på det som er skadet. Automatikken forvirrer meg. Ønske å melde inn en skade med forklaring på hva som er skadet, etter det kontakt med en saksbehandler som kan veilede videre i prosessen