Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ikke menneskelig maglet på kunskaper om hvordan en voldelig opplevelse påvirket den utsatte person
Taket mitt tettet ikke etter sterk vind og det kan regne inn. Jeg fikk hjelp med en gang etter melder inn skaden og ringer til forsikringsselskapet.
Første gang jeg benyttet tjenesten. Pos å kunne stille sp.mål, få direkte svar og veiledning til skjema inkl utfylling. Hyggelig kundebehandler.
Vi har bare gode opplevelser med saksbehandler i Fremtind
Meldte inn sak og fikk sendelapp for å sende inn skadet objekt. Visste seg at objektet ikke lot seg reparere og samme dag var nytt objekt på vei i posten. Sånn skal forsikringer fungere!
Kort behandlingstid og svært imøtekommende kundebehandlere
Hyggelig hjelpsom og rask behandling av skade. Imøtekommende og grei mot eier og bilverksted