Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt positive opplevelser hver gang vi har benyttet oss av forsikringer hos Fremtind. Håper dette blir like bra i framtida.
Fikk den hjelpen jeg trengte der og da. Dere er blitt flinkere til å komme i komme i kontakt pr, telefon, slik at kundene slipper å bli satt over til hundre og ørten personer som ikke vet noe, slik satt jeg en gang i over 2 timer, tilslutt å få svaret NEI.
Jeg har hatt boligforsikring i samme selskap siden 2014. Har hatt to mindre skader i perioden. I begge tilfellene var det helt håpløs lang saksbehandlingstid. I tillegg vanskelige og utilgjengelige saksbehandlere som ikke forholder seg til vilkårene i avtalen. Elendig kommunikasjon og oppfølging underveis. Styr unna dette forsikringsselskapet!
Har hatt flere andre forsikringer men Fremtid er best i test ✌️
Etter over 1 ukes saksbehandling endte det med avslag på refusjon av tapte briller. Ble heller aldri ringt opp igjen etter å ha kontaktet Fremtind på telefon.
Jeg har møtt ansatte som yter god service, er høflige og kompetente. Det er også lett å komme i kontakt med forsikringen! Anbefales!
Rask skade oppgjør God kundebehandling Grunnbeløpet på dyreforsikring bør økes da prisene på behandling er svært høye.