Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor avkorting i utbetaling, uten noen form for informasjon om hvorfor. Fikk tillegg skader som følge av hovedskaden, dette ble ikke fanget opp av forsikringsselskapet. Det var heller ikke noe sted og fylle dette inn i skadeskjaema. Svært liten kommunikasjon. Jeg tapte for meg store summer på liten eller ingen oppfølging av forsikringsselskapet sin side. Ønsker en bedre og tettere kommunikasjon fra selskapet. og ønsker et bedre skademeldingsskjema.
Det gikk greit til slutt. De negative tingene skylder vi på coronaen.
det er en skam hva skal man med forsikring når man for det til svar og gjøre all for ikke og utbetale til meg
God erfaring, har god kundekontakt samt en god selger som følger meg opp. Ingen problemer.
Det seier seg sjøl når skaden var 12667 kr og ein får betalt 2500, berre litt "lommerusk", så blir ein skuffa.
Veldig greit skademeldingsskjema. Hurtig saksbehandling og oppgjør.
Alt jik glatt Eneste brukte lang tid men har forståelse for det grunnet Corona