Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør. Ingen problem. Anbefalast til alle.
Har ingenting å klage på. Jeg har vært kunde hos dere i mange år uten å ha noe å peke på som dårlig eller negativt. Skulle ønske meg noe lavere egenandel for jeg har ikke hatt større skader i siste 10 - 11 år.
Alt fungerte veldig bra lydig reise det er ikke noe snill
Skaden ble registrert på nett og den ble behandlet raskt. Måtte ikke purre på saken og jeg ble informert underveis i behandlingen. Tommel opp!
Jeg er vel fornøyd med den måten mine saker er blitt behandlet på.
Jeg opplevde at mine briller forsvant mest sannsynlig fra bilen. Det kan være en mulighet at de forsvant fra hjemmet, men saken er at de forsvant og ikke er mistet. Fremtind påstår etter min mening at jeg er da i beste fall er litt rørete eller i verste fall en svindler. som nevnt er det min oppfatning. Jeg syns det er trist at saken ble som den ble, og at de vrenger og vrir på det jeg har sakt blir litt trist. Jeg tror mye hadde vært gjort om dem tok en tlf. til meg. Det at jeg lyve for at saken skal bli til min fordel er trist, for det er slik jeg forstår Fremtind sier jeg må gjøre. Jeg er oppdratt slik at en skal forholde seg ærlig og redelig og det prøver jeg å gjøre. Så det er bare trist. Det som var bra var et raskt svar som da ble avslag. Kanskje dem var for raske. Kort om saken, jeg hadde 2 par briller i bilen, og de ble borte. Jeg trodde da at jeg hadde lagt dem inne, men fant dem ikke der heller. Det ble da anmeldt til Politiet, Politiet spør da meg om når jeg helt sikkert så brillene sist, og det var for meg helt umulig å svare på, så jeg svarte da 10/10 kl.10. Jeg håpet at jeg da hadde helt sikkert sett brillene og ikke hadde løyet for Politiet. Jeg mener jo at jeg hadde sett brillene før det. Saken er da at Fremtind sier da at jeg hadde rotet dem bort siden det var så lenge siden jeg så dem sist for det var det jeg sa til Politiet. Jeg har da prøvd å si at jeg har sett dem tidligere, men klarer ikke å gi en eksakt dato. Dessverre holder ikke det jeg sier. Jeg har da anket og anket, men tapt og tapt. Jeg har nå trukket min siste anke og lar dem vinne denne sak, men de har tapt en kunde som da også driver med dårlig reklame når vi snakker om forsikringsselskaper, som vi gjør nå. Trist fordi det er sikkert mange hyggelige personer som jobber der som da opplever dårlig reklame for deres arbeidsgiver.
Veldig enkelt å fylle ut skjema, og veldig rask behandlingstid, selv om det kan ta lengre tid. Godt å vite at det hjelper å ha forsikring.