Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble håndtert på en firkantet og belærende måte. Dette er faktisk den værste kundebehandlingen jeg har vært utsatt for
jeg mistet min mann på gran canaria,i oktober,Og fikk god hjelp av dere.Tusen takk for alt dere gjorde for meg og mine barn,Ordnet flybiletter så dem fikk kommet hit til gc,og bedre asistansje skal du lete lenge etter,Kommer ikke til og skifte forsikrings selskap.Dere er helt suverene.Tusen takk
styr unna, bedre oppfølging og bedre vilkår hos andre selskap..............
Har ingenting å utsette. Er storfornøyd. Kort behandlingstid av saken, og eg følte at eg vart høyrt heile veien.
Skilter med god dekning ved uhell på innbo i reklamen for å selge forsikring, men når uhellet er ute dekkes ikke det inntruffne i det hele tatt.
Føler de ikke tror på ein. Mistet masse god viltmat. Erstatningen er en latterlig pris. Tror jeg må vurdere å gå tilbake til tidligere selskap. Er ikke noe skrøner !! Noe jeg føler etter dette 👎🏼
Søkte refusjon av flybilletter og ulike arrangementer på Torsdag kveld. Årsak var alvorlig sykdom i nær familie. Mandag formiddag uken etter var søknad om refusjon godkjent. Grei og rask saksgang.