Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.
Saken ble behandlet på en svært effektiv måte.Svært fornøyd.
Andre gang på kort tid. Mobil skade under 2000 kr. To i husstand med lofavør forsikring,men likevel intet å hente da skaden liksom er for liten. Mistenker avtale med mobil verksted.
bra kundeservice,rask behandlingtid på å behandle saken.
Mine vurderinger er basert på sjelden bruk av forsikringene mine. Det er imidlertid veldig viktig at opplevelsen av kontakt og oppgjør fungerer greit når uhell er ute.
Forsinket bagasje. Utbetalte bare deler av kravet. Betalte resten umiddelbart etter klage. Ingen begrunnelse selv om dette ble etterlyst. Spekulerer i naive kunder. Bevisst forsøk på å utbetale minst mulig og lure kunden.
Fremtind ser ikke skadesaken på tvers av forsikringer og behandler den "silo" innenfor hver enkelt forsikringsdekning. I et tilfelle hvor jeg kunne redusere skadekostnadene med ca. 14.000 totalt sett for selskapet, fikk jeg ikke dekket de 3.000 som jeg la ut for redusere forsikringsselskapets kostnad med 17.000. Jeg forventer at man ser på saken på tvers av forsikringsdekningen og gjør det som er best for kunden totalt sett. I dette tilfellet ble det som var best for selskapet.