Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt skademeldingsskjema og raskt svar. Dette er en forenkling fra tidligere skadeskjema, noe jeg synes er veldig bra. Fikk omgående svar på om reparasjon ble godkjent
Har vært kunde i nærmare 50 år først SR Skade og nå etter overgang til Fremtind. LO kunde. Har aldri vurdert å skifte selskap. De sakene jeg har hatt har fått en seriøs tilfredsstillende behandling
Umiddelbar reaksjon da vi meldte inn vannskade. All behandling av saken videre "gikk av seg selv" - vi slapp å måtte følge opp selv. Veldig fornøyd.
Rask kontant handling ved første kontakt. Senere forsøk på kontakt, ingen respons. Denne må bedres. Da Fremtind forble taus, kontaktet jeg verkstedet direkte for avklaring.
Ingen problemer. Dvs. at jeg ikke har møtt noen problemer med Fremtind forsikring
Ved skade er det veldig god oppfølging. Har aldri hatt noe problem med noen skade jeg har hatt så det er sikkert bedre å betale noen krone mere og få god forsikring.
Gjennom mange år og tre alvorlige hendelser null respons for å høre forsikringstakerens versjon og faktisk opptre som forsikringstakerens selskap