Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppgjør, alt for lite erstatning for tingene som ble stjålet.
Utrolig lang behandlingstid 7 uker, dårlig service, utrolig dårlig dekning.
Har erfart rask saksbehandling. Flink i å veilede og gi råd.
Velig imponert over hvor enkel og lettbent prosessen var når verkstedet avdekket problemet. Bare å gå og hente seg leiebil, verkstedet brukte lang tid så hadde leiebil i ca 45 dager, ikke noe problem. Så ja, veldig imponert og Fremtind tok seg av alt det administrative, veldig greit å være forsikringskunde da. :)
Veldig godt fornøyd med hele prosessen, fra registrering av skaden til løsning på problemet.
Lang behandling og avslag. Men ellers grei pris på forsikring gjennom lo favør
Kommer aldri å anbefale dere så håper folk styrer unna. Dårlig kunde opplevelse og ikke hjelp å få når uhelle er ute. Kan ikke melde inn en skade før den oppdages.