Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og hurtig oppgjør. Førstegangs bruker GOD SOMMER
Anbefales ikke! Når jeg først trengte deres hjelp så fikk jeg bare den ene unnskyldingen etter den andre...
En telefon og oppgjøret på konto dagen etter. Dette gjaldt reise forsikring. Gunstig på bil og inbo forsikring også
Fornøyd,men det var en unødvendig sending av skademelding/ melding av tyveri av mobil mellom jobb og hjem. Ble oppfordret av politiet til å melde denne saken. Regnet selv ikke med å få dekning via forsikring.
Konkurransedyktige priser, raske avgjørelser og konkrete tydelige beslutninger
Jeg fikk gode råd og veiledning på tlf, fylte skademeldingen enkelt ut på nett og ble kontaktet samme dag med svar på henvendelsen min.
En forsikringssak alltid stressende for kunden. Noe ubehagelig eller til og med alvorlig er skjedd. Forsikring må derfor være mer enn en vanlig forretning, men bygge på gjensidig tillit. Skadeoppgjør må skje raskt og enkelt. Utbedring av skade må være fullstendig. En viss tvil hefter derfor ved husforsikring. Fagfolk må følge gjeldende krav og ellers god byggeskikk. En forsikringstaker er på sin side forpliktet til aktsomhet for å forebygge ny skade, og kan derfor ikke avtale en utbedring som begrenser seg til den opprinnelige standard når denne ikke er i samsvar med nye regler og god byggeskikk. En husforsikring må dekke det fagfolk og forsikringstaker er forpliktet til. Et eksempel er lekkasje i gamle rør. Da må nye rør legges i et beskyttende ytterrør, som både begrenser skaden ved ny lekkasje og gjør det mye enklere å bytte rør.