Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis den fornærmede sjåføren har samme forsikring, kan du glemme all form for hjelp eller til og med et svar fra fremtid forsikring.
My phone was broken, they just offered me to swap my phone with similar phone (not even new) which I didn’t want but they just give me two options either repair or swap with new without box , however the other insurance company provide gift card or money back very easily, I will change my insurance and I will not recommend anyone to have it , they will ask for many questions and also they don’t care about customers.
Dokumenterte skade med gode bilder og saksbehandler behandlet saken fort. Veldig fornøygd!
Rask , imøtekommende, hyggelig og effektiv kundeservice
Ble rygget i av en annen sjåfør, og etter en rask telefonsamtale og innsending av skadeskjema ble saken ordnet på bare et par dager. Mens bilen ble reparert fikk jeg tilbud om leiebil, og siden saken gikk i min favør slapp jeg å betale egenandel og. Veldig fornøyd.
Rask og ordentlig service. Sønnen min var uheldig med mobilen sin, den glapp i gulvet og lot seg ikke reparere. E-mail fra Fremtind og bare å hente nyere mobil hos Eplehuset. Sønnen min er storfornøyd!!! Og jeg er selvfølgelig det jeg også!
Jeg opplever at Fremtind ofte er raske med å svare på henvendelser og at man sjeldent må purre på saksbehandler. Når du har et friskt dyr, som sjeldent trenger mer. veterinær tilsyns enn det som kanskje anses «normalt», vil man nok oppleve forsikringsselskapet mer positivt enn når du har et dyr som viser seg å være utsatt for mye sykdom. Men det er nettopp i disse tilfellene man trenger en forsikring. Jeg hadde en hund med kronisk sykdom, og fikk da ekstrem lite hjelp fra forsikringen. Her hadde det vært bedre å spare penger selv enn å betale nesten 500kr / mnd for å ikke få noe utbytte av det. De gangene de dekket, var summen latterlig. Som for eksempel at de dekket 999kr av en regning på 4000kr.