Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er først når man har skade det vises om selskapet er bra. Hær er skadehåndtering på topp.
Laaaaang saksbehandlingstid og jeg ble oppfordret til ikke å mase. Men etter 4 mnd ringte jeg. DA ble det fart på saken. All honnør til den saksbehandleren :)
Fremtind er raske, behandler saken effektivt og er meget imøtekommende.
Vi opplevde en rask og enkel saksbehandling ifm vår skade på bil. For oss var dette en positiv opplevelse selv om vi gjerne skulle ha unngått skaden på bilen. Kontakten med forsikringsselskapet var utmerket
Retningslinjene for når og hvordan jeg kunne søke refusjon opplevdes som misledende og vanskelige å forstå. Dette ble underveis oppklart og fulgt opp.
..eller var det Fremtind, det het? Servicen var i hvert fall fremragende! Takk skal dere ha. mvh Otto U.
Rask og bra behandling og reparasjon , men Hertz bilutleie så pass på evt kostnader etter leieperioden. Fakturagebyr på 105 kr og ingen varsling om skyldig beløp før papirfakturaen er sendt