Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde dårlig kommunikasjon og vilje til sammarbeid. La mye av oppgavene i mine hender. Troverdigheten deres for meg, var fraværende. Krevde bekreftelser på alt, som jeg måtte skaffe fram. Virker som det er viktigst å få pengene mine, ikke hjelpe når det en gang trengs.
Anbefales til alle. Her var det inn på nett fylle inn skjema. Svar etter få timer. fulgte instruksjoner.
Det er enkelt å melde inn sak via nettløsningen, og selskapet fremstår som ubyråkratisk og smidig å forholde seg til. Saksbehandlingen oppleves som rask, grundig og effektiv, samt at rådgiverne er imøtekommende og hjelpsomme.
Bare positivt og melde om denne forsikringen . Rask og god kundebehandling som det ikke er noe å utsette på. Raskt svar på Mail og god oppdatering underveis :).
Jeg hadde gnagere på kaldloftet og kontaktet takstmann. Han kom - var grundig - fant noen spor og forklarte hvor jeg måtte tette. Fremtind forsikring sendte pengene til utbedrede en uke etter. Meget takkmemlig.
Forstelse og fantastisk god behandling.Fikk god hjelp fra første stund.
Dyrt Dårlig vilkår Hører kun fra kundebehandler når jeg har byttet forsikring. Har vært kunde i banken hele mitt 44 årig liv. Banken har ikke tatt kontakt en gang. Ikke så rart siden jeg har betalt alt for mye i forsikring og på låne-renta i alle år:(