Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man en sjelden gang trenger å bruke forsikringen så er det så mange muligheter forsikringsselskapet kan sno seg unna å hjelpe kundene
Lang ventetid, slett arbeid utført av saksbehandler og kronglete vei å gå for å få de til å se på saken, men da gikk behandlingen fort!
Første gang jeg ødelegger en mobil, har hatt mobil siden ca -94. Får ikke dekket ny skjerm. Betalt forsikring i mange år, men når d trengs hjelp... VELDIG MISFORNØYD
Fikk svar etter noen dager så jeg er fornøyd med svaret jeg fikk ang dyreforsikringen
Rask og effektiv saksgang ifm skade oppgjør. Rask tilgang på leiebil og alternative datoer for rep av bil.
Rask tilbakemelding og behandling av min sak. Hyggelig saksbehandler som tok seg tid til å forklare saksgang. Fikk utbetaling uten problemer.
Ting du tror er dekt er sannsynligvis ikke det. Viser seg at dem gjør alt dem kan for å ungå utbetaling til deg.