Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For min del var det et sjokk at det gikk så fort å melde saken og for et raskt oppgjør. Jeg var og er ikke frisk, så jeg tenkte at jeg ikke gidder å snakke men kan melde fra på nettet. Veldig bra det jeg opplevde.
Kjapt og greit! Kommer alltid frem noe som en ikke hadde «fått med seg» ( nedskriving med 20% i året) ellers fornøyde med både behandling og behandlingstid!
Alt har gått greit fra meld om skade til reparasjon og ferdigstillelse.
Styr unna! Svært lite kundeorientert og behjelpelig forsikringselskapet. Kundebehandler nekter å sende noe så enkelt som gjeldende vilkår, selv etter gjentatte forsøk på å forklart hvorfor man ikke har tilgang via sin nettbank. I tillegg bruker selskapet finn.no til å estimere skadeoppgjøret, hvor de legger seg på det laveste sikte. Dvs at hvis… - 1 person selger en gjenstand til 1kr - 8 personer til 5kr - 3 personer til kr 10 …vil erstatningssummen som blir utbetalt komme på Kr 1. Dette ble indirekte bekreftet av kundebehandler etter mye frem og tilbake.
Finn et annet selskap. Kan umulig bli dårligere enn dette. Jeg er ferdig som kunde her
Kjempefornøyd med saksbehandler som alltid tar seg tid til besvare spørsmål
Ble ikke holdt det som ble lovet ved tegning av forsikring Svært misfornøyd