Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk den informasjon som var nødvendig for det dom jeg trengte den til.
Alt gikk smertefritt. God informasjon. Hyggelige kundebehandlere.
Dårlig kundeservice.lang ventetid. Sure kunde behandlere. Dårlige avtaler. Sykt lang behandlingstid. Flere måneder
Rask behandling vedrørende skademelding. God oppfølging med hensyn til leiebil i perioden bilen var på verksted.
Fikk god og nyttig informasjon og hjelp av vår forsikringskontakt i Fremtind
Kjapt og enkelt på båtforsikring ved naturskade. Havari "not so much". Også særdeles vanskelig på innbo og reiseforsikring, på småtteri, antar det er lettere med de store vanskelige sakene, håper hvertfall det om det blir nødvendig en gang......
Ingen hjelp å få, når man trenger det. Norges dyreste innboforsikring. Blir trekt prosenter fra lønn.