Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke store saken, men vi ble godt ivaretatt av en hyggelig kundebehandler. Det skal mye til for at vi skal bytte forsikringsselskap.
Jeg er så fornøyd! Positiv behandling på telefonen og kjapp behandling av saken. Den som satt på chatten imponerte ikke så veldig. Denne var kanskje ny og uerfaren. Jeg er glad jeg ble oppfordret til å ringe istedenfor.
Raskt og ukomplisert oppgjør der alt ordnes på nett.
Fabelaktig fremgang. Orden på alt. Fantastisk service. Alle de vakreste adjektiver jeg kunne tenke på. Har aldri hatt et eneste problem. Problem/feilfritt fra start til slutt.
Var meget fornøyd. Kort behandlingstid og hyggelig mann som jeg hadde kontakt med
For meg er det rådgiver som spiller det viktigest roller. Vi har en god rådgiver og hun passer på et vi har det beste av Fremtind forsikring. Vi stoler på hun så stoler vi på Fremtind Forsikring:)
Da det kom til og betale ur erstatning så er elendig de stoler ikke på försäkringstagare for meg som må betale for forsikring er det ikke akseptabelt