Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leiebil sto å ventet. Bilen min ble så god som ny etter reprasjon.
Opplever å bli møtt hyggelig på tlf , og får forståelig forklaringer og svar på mine spørsmål
Ingen kommunikasjon fra forsikringsselskapet. To og en halv måned saksbehandling. De brukte takstmann som skriver rapport som om han har vært på befaring, men uten å ha vært det. Og når jeg i tillegg viser til at takstrapporten er basert på at takstmannen (som ikke har vært det) analyserer bilder som viser et annet objekt enn hva han tror og skriver, så responderer ikke selskapet på dette faktum. Bare fullstendig stillhet.
Saksbehandler hadde en spesielt god kundeorientering -og forståelse. Han hadde meg i sentrum.
Jeg hadde vann lekasje i kjelleren. De var snar og svare, da jeg varslet skaden. Takst mannen kom snart og så på skaden. Rask behandling selv om skaden var under egen andelen.
Enkelt å melde skade. Enkelt å få kontakt med saksbehandler eller annen som kan hjelp ved spørsmål. Rask behandling. Anbefales!
Kjapp respons og saksbehandling. Har fått hjelp når det har vært behov.