Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fremtind Forsikring
27 065 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
27 065 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#4
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#4 av 21 skadeforsikringer
76%
Bra
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 27 065 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
17 121
3 187
1 240
1 329
4 188
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fremtind Forsikring
Fremtind Forsikring har 27 065 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strålende fornøyd

Omtale av  Janniche

Strålende fornøyd. Fikk dekt det meste av utgiftene. Fra å måtte betale 35000 satt jeg igjen med en regning på 600. Så er veldig takknemlig. Det gikk også veldig raskt til di utbetalte til dyrehospital og dyrlege.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempeservice

Omtale av  Kurt O. S

Veldig god erfaring fra skade har skjedd til oppgjør/erstatningsenhet er klar

Enkelt å gjennomføre

Omtale av  Øystein J

Enkel og grei saksgang etter tordenvær, sak avgjørelse

Fornøyd kunde

Omtale av  John M

Rask og god utbedring av skade,fremtind skaffet Snikker som utbedret skade .Meget fornøyd

Anbefales!

Omtale av  Peter

Førsteklasses service! Meget rask digital behandling.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uhell med ny kjole

Omtale av  Unni

Raskt svar.Ikke alltid ønsket utfall men sånn er reglene

Dialog hadde vært fint

Omtale av  Fred K. N

Saken er den at jeg skulle egentlig betale 1218.- pr måned på mine forsikringer. I mars fikk jeg faktura på 1997.- Jeg tørr jo ikke annet enn å betale, men jeg trykker på «knappen» som sier at jeg skal trykke der om jeg har spørsmål til fakturaen. Denne ble sendt 19/3. Etter et par purringer får jeg svar 11/4 om at de har gjort en manuell avskrivning, og at hvis jeg endrer neste innbetaling (som det også står 1997.- på) til 1250.- så er alt i orden. Jeg reagerer selvfølgelig på dette. Når jeg betaler 779.- for mye i mars, så skal de fikse det med å betale 32.- mere neste måned? Når jeg snakker med rådgiver i banken, så mener de at Fremtind har gjort det de kan, og det er bare å sende klage hvis jeg ikke er enig. Jeg sender klage 11/4 med beskjed om at de skal kontakte meg på telefon. Når 14 dager og vel så det er gått, sender jeg purringer ettersom det står på siden dems at jeg normalt skal bli kontaktet innen 14 dager. I den siste purringen skriver jeg at hvis grunnen til at det tar så lang tid er at de ikke vil snakke i telefonen, så får de sende en mail da. For jeg tenker at dette er en ganske enkel sak å ordne opp i. 13/5 får jeg svar på mail fra en (Anonymisert navn) i Fremtind. Han har satt opp et regnskap på hvor mye jeg har betalt, og hvor mye jeg skulle betalt. På det regnskapet så trekker han ut 755.- til slutt en gang til. Dette var vel egentlig det beløpet jeg fikk manuell avskrivning på i april. Også får jeg beskjed om å betale 52.- mindre på neste faktura. Jeg sendte han da et svar på mailen hvor jeg spurte han hvorfor de trakk ut 755.- en gang til? Og om de mener det er riktig, hvor er da de 755.-? Men det har han aldri svart på. Jeg prøvde å ringe telefonnummeret som sto i mailen, men ble fnyst av og gitt beskjed om at noen måtte ha satt meg over feil. Jeg forsøkte å ringe direkte til Fremtind og ba om å få snakke med (Anonymisert navn), men han er aldri tilgjengelig. Dermed endte jeg opp med å sende inn en ny klage, hvor jeg ba dem kontakte meg på telefon. 15/5 sender jeg den nye klagen ettersom jeg aldri får noe svar på mine henvendelser ellers. Denne klagen har fått klagesaksnummer K41774. Jeg har sendt to purringer på denne, men denne gangen vil jeg fortsatt at de skal ringe meg. Jeg synes ikke det bør være vanskelig, da det ligger inne som alternativ når man sender inn klagen at man vil bli kontaktet på telefon. Nå har det gått godt over en måned igjen, og det eneste jeg får er absolutt taushet. Jeg har ikke et sterkt ønske om å bytte forsikringsselskap, men tålmodigheten min begynner nå å nærme seg slutt. Det er ikke mye penger det er snakk om, hvert fall ikke for Fremtind, men hvorfor dette skal treneres i det lengste klarer jeg ikke å forstå. Kanskje bare Fremtind ikke ønsker å ha meg som kunde?

Fremtind Forsikring har 27 065 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fremtind Forsikring mener

Fremtind Forsikring

Har tilegnet profilen
Fremtind Forsikring deltar på Bytt.no

Fremtind Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Fremtind Forsikring besvarer ikke omtaler

Fremtind Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fremtind Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Fremtind Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR