Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig prosess med å få igjennom forsikringsskade. Forsikringsselskapet drøyer veldig om de vil innvilge skaden før de deretter drøyer med utbetaling. Føler meg mistenkeliggjort som kunde. Sender e-post om hvorfor de venter med å utbetaling og skylder på interne prosesser. Har aldri følt meg så dårlig behandlet før og vil bytte forsikringsselskap etter dette.
Veldig behjelpelig å forståelsefulle,det var rask kontakt å full oppfølgende underveis i saken
Enkel rapporteringsmetode og et raskt og greit oppgjør. Kan anbefales.
Dårlig kundebehandling i forhold til retningslinjer for reise.
Strålende fornøyd. Fikk dekt det meste av utgiftene. Fra å måtte betale 35000 satt jeg igjen med en regning på 600. Så er veldig takknemlig. Det gikk også veldig raskt til di utbetalte til dyrehospital og dyrlege.
Veldig god erfaring fra skade har skjedd til oppgjør/erstatningsenhet er klar
Enkel og grei saksgang etter tordenvær, sak avgjørelse