Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saker jeg er helt sikker på hadde blitt dekt i andre selskaper, er det en masse unntak for i Fremtind.
Hadde vannskade og meldte fra for sent, og de var ikke særlig lysten på å hjelpe meg. Måtte dekke hele beløpet selv.
Konkurransedyktig pris i forhold til mange andre konkurrenter.
Mistet mobiltelefonen på skitur, den ble ikke dekket da de ikke kunne få den inn til reperasjon.. Kan jo ikke levere inn noe som er mistet
Meget dyktige medarbeidere. Flinke til å forklare og veilede. Gir hele tiden en følelse av at de hjelper deg som kunde på best mulig måte både for deg og for at forsikringsselskaper skal vær solid og kunne gi en god service.
dårlig handling når skaden skjer -dårlig opplevelse med skade oppgjør .mye venting når ringe til dem
Rask Enkel Oversiktlig oppgjør Men ang egenandel Den bør dei se litt innpå