Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet et par dyre solbriller i bakken ute, som resulterte i flere store riper i høyre glass. Brillene ble totalt ubrukelige etterpå, noe som gjorde at jeg meldte inn skaden til Fremtind. Etter mange ukers ventetid fikk jeg Mail fra saksbehandler at skaden ikke ble dekket, grunnet at det kun var riper i glasset og på innfatningen. Hun henviste da til vilkåra hvor det står at riper IKKE er en dekkende skade. Hadde det kun vært kosmetisk hadde jeg aldri levert inn skade på det heller, men her er brillene totalt ubrukelige da det er store riper midt i synsfeltet på glasset. Kommer ikke til å anbefale Fremtind som forsikring lengre og flytter mine forsikringer til et annet selskap!
Hadde bare gode erfaringer med Sparebank 1 forsikring, håper det fortsetter med Fremtind Forsikring.
Fornøyd med Fremtid. Jeg har brukt forsikring på 2 saker og begge ganger har alt vært veldig bra.
Som medlem i LO favør hadde jeg mye bedre opplevelse av forsikringen før den ble byttet fra Sprebank1 til Fremtind, dårligere betingelser, vesentlig tregere og mer tungvint.
Bra service underveis, litt lang tid å vente på oppgjør.
FF refunderte hele beløpet for min flyreise, men først etter 5 måneder og sterkt påtrykk fra min side. Min forventning til et forsikringsselskap er at de straks refunderer kunden, for selv å gå til regresskrav mot flyselskapet. Det er flyselskapene som holder tilbake, men den saken eier forsikringsselskapet.
Enkel registrering av skademelding. Rask respons på saken.