Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Jeg har snakket positivt om Dere. Snakket med Dere over telefon, alt løste seg til det positivitet. Hadde en hyggelig samtale med en mannlig kollega fra Dere.
Får hjelp og opplysninger av gode kundebehandlerer
Greie priser, men er lite løsningsorienterte når en først må ta i bruk forsikringen.
Meget fornøyd med sparebanken 1 forsikring, de er der for deg
Skadeoppgjør behandles raskt. Men blir man syk eller innlagt på sykehus en mnd. eller lengre.Opphører forsikringen og må betale ekstremt mye,i avgift (Gebyr) til staten. Som pensjonert er dette døden for Familien.
Måtte søke all informasjon selv, lang behandlingstid,tok 6 mnd fra kjøretøyet var funnet til utbetalingen fant sted. Elendig dialog mellom takstmann, verksted og fremtid. Var jeg som kunde som måtte holde på å ringe i mellom og prøve å nøste opp hvor saken var..
Ryddig og god behandling. Oppgjøret kom til avtalt tid, og jeg som kunde kunne få reparert produktet som var skadet.