Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
svært fornøyd og opplevd raskt behandling!anbefales til annen kollegær å bli medlem
De gangene jeg har foretatt telefoniske henvendelse , er jeg blitt møtt av hyggelige og hjelpsomme personer som har gitt gode råd, info og veiledning. Utrolig kjapp saksbehandling
Topp servise 👍hyggelig dame? Rask behandling👍Veldig positiv opplevelse med tilbakemelding 👍og ble lovet pengene på konto om 3 dager. Veldig fornøyd
Veldig reale, de behandlet saken rasktalt i alt en go opplevelse
Ved spørsmål til avslag på forsikring svarer ikke de på henvendelse pr epost. Selv om de ber om at det skjer pr epost.
Vi kommer til å klage da vi mistet 11 dager av ferien og fikk dekket kun for 3 dager. Kommer til å klage og har byttet selskap
I forbindelse med et skadetilfellet hvor min bil ble påkjørt av et annet kjøretøy, var Fremtind totalt fraværende i erstatningsprosessen. Saksbehandleren hørte jeg aldri fra, og jeg måtte kontakte det andre forsikringsselskapet. Fremtind fremsto uforstående til hvorfor jeg opprettet en skadesak hos de, all den tid de ikke hadde til hensikt å betale for mine påførte skader på kjøretøyet mitt. Jeg kunne ikke vært mer misfornøyd med oppfølging, kommunikasjon og generell behandling av et forsikringsselskap.