Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snart på igangsetting av sak, få fatt i takstmann og oppfølging. Det som kan bli bedre er rette person på rette plass. Det å finne tlf.nr og komme frem til rett plass.
Et par e-poster var det som måtte til da jeg mistet telefonen i vannet. Oppgjør kom få dager etter. Helt supert. 🤩
Vanskelig å få noen i tale. Fremtind holder ikke det de lover, og utsettes du for en ulykke og blir kjørt til legevakt med store blødninger får du ikke erstatning for en klokke som ble borte i kaoset som oppstod. Jeg aner ikke hvor/når den ble borte. Fremtind mener at jeg 1: Først skal sikre verdiene, 2: stoppe blødninger og oppsøke legehjelp. Besvimelser og at man ikke er i stand til å gå selv er ingen unnskyldning. Fremtind selger trygghet? Nei, dessverre- faktisk det motsatte. Markedets beste? Nei så absolutt ikke!
Mye formalia og sene tilbakemeldinger. Dyr! Anbefales ikke.
Rask behandling. God informasjon. Meget god kundebehandling
All saksbehandling vil være preget av hvilke personer man møter og deres holdning til andre mennesker/saker. Uansett, i min sak som gjaldt dekning av veterinærutgifter, leverte Fremtind på topp nivå. Sakens gang. - Telefon til Fremtind. Respons lyttende, forståelsesfull og ikke minst informativ - meldeskade.no og respons - umiddelbar registrering og tilbakemelding - deretter, to dager senere, full forklarende mail som også forteller meg at jeg slipper egenandel pga. fire år uten skade (ukjent info for meg), og før derfor hele beløpet refundert. - Skal sjekke banken nå og se om pengene er overført.:) Jepp. de var kommet inn 1. juli. Det var raskt.
Ønsket kontantoppgjør, fikk først oppgitt en sum og trengte å tenke over det. Da jeg ringte tilbake fikk jeg en annen sum og visste ikke helt hvilken sum jeg kunne forholde meg til. Så måtte ringe en tredje gang for å få bekreftet hva som var det riktige beløpet. Klaget på dette men tok lang tid med denne klagingen før jeg endelig fikk det jeg mente var riktig. Han jeg snakket med aller først oppga ikke navnet sitt og dermed kom jeg først ingen vei med bare dato og klokkeslett - de har nemlig ingen logg over hvilke kunder de snakker med. Den andre rådgiveren var frekk. De andre jeg pratet med var forøvrig hyggelige.