Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind henter inn anbud fra takstmenn som vil ha oppdrag fra dem, her er det duket for å spare fremtid for utbetalinger til forsikringstakere. Kundeservice består fortrinnsvis av folk som ikke kan å ordlegge seg, og som "aldri tar feil". Blir de kritisert skriftlig på mail, så signeres ikke tilsvaret i mailen engang. Det er så til de grader useriøst. Min innbetaling til Fremtind har vært på ca 1mill de siste 15årene. Når det endelig oppstår behov, hvorav det står en regning på 40'tusen som skal dekkes. Da er det så masse unnskyldninger at de ikke engang velger å signere svaret på mail. Styr unna Fremtind så langt det lar seg gjøre. Dette selskapet kan ikke Kundeservice, og burde absolutt sendt enkelte ansatte på Norsk kurs før de ble satt til å besvare telefoner.
Enkel skademelding å fylle ut, meget rask saksbehandling + gode tilbud for å kunne få mest mulig tilbake for forsikrings utbetalingen.
Bra service, Bra ansvarlig for saken om melde skade
Di er veldig billig å bra på alle måter, helt til du faktisk har bruk for forsikringen! For di gjør alt for å holde pengan tilbake, måtte ha jurist for å få det jeg hadde rett på. Kverulanta
Godt fornøyd.Hurtig oppgjør. Saken ble behandlet snart.
Veldig enkelt og greit å registrere skade, og fikk umiddelbar tilbakemelding på hva som dekkes og hvordan veien er videre. Første gang jeg har tatt i bruk forsikringen, og det må sies at det er langt mer behagelig og smertefritt enn andre forsikringer jeg har hatt. Jeg er ikke lenger økonomisk engstelig for tingene mine, fordi jeg vet at alt løser seg til slutt.
Dette er min første skademelding og erstatning ble avslått omgående. Jeg trodde innsjekket bagasje var trygg og at evnt tap ville dekkes av reiseforsikring. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde fulgt noen «sikkerhetsforskrifter»