Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var veldig bra og rask behandling av forsikringssak
Etter først å ha fått begrunnet avslag pga manglende bekreftelse fra flyselskap om kansellering, ble bekreftelse sendt inn som oppdatering. Saksbehandler hadde ikke fått dette med seg, og når det tok tid før jeg fikk svar, ringte jeg. Da ble saken løst og jeg fikk erstatning.
Fikk fort tilbakemelding og svar på min henvisning.
Har alltid hatt gode opplevelser med Fremtind forsikring. Sakene blir kjapt løst, og du kan føle at du blir tatt på alvor
I utgangspunktet positivt kontakt, men ingen erstatning ble gitt ved elektrisk kabel brudd. Strøm stolpe veltet i nabohus og kabler ble revet av. Strømleverandør vil naturligvis ikke vedgå at det er mulig med spenning feil, noe som forsikringsselskap følger. Derav ingen erstatning, da de påpeker at alt ansvar er på ditt hus og sikring for strømfeil.
Fornøyd med kundebehandlingen. Har vært fast kunde i svært mange år.
Med to i husstanden i LO forbund, har vi ikke egenandel. Fikk beskjed om at skaden var ikke så høy som 2000,- og da kunne jeg ikke forvente erstatning. Jeg var av de heldige som ikke hadde egenandel!! Vi betaler jo det dobbelte i terminbeløp så jeg er ikke så imponert over avslaget, og heller ikke så overrasket.