Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte brukt forsikringen 2 ganger med bilskade, begge gangene har alt gått på skinner. Fra første tlf til leiebil var levert og bil hentet tok det to timer. Vi er veldig fornøyd.
Veldig liten forståelse for mitt problem,ikke tegn til å være noe som helst løsningsorientert Har forsikringen gjennom LO,vurderer å kutte ut hele greia når ikke de vil hjelpe til når det trengs
Raskt, effektivt, hyggelige dialoger, brukervennlig
Svært fornøyd med hvor fort de jobber. Enkelt nettside og enkelt å orientere seg på den. Veldig lett å fylle ut skjemaet. 10/10
Lang behandlingstid. Er man heldig å komme igjennom på telefon kan ikke kundebehandler svare på noe.
Opplevde en kritisk feil med bilen under kjøring (motorfusk og drivstoffproblemer) som gjorde at jeg valgte å parkere bilen på verkstedet grunnet ekstrem risting. Melde inn skadesak umiddelbart hos fremtind forsikring via nettbanken. Etter kun kort tid sto jeg med nøkkelen til en tilsvarende leiebil i hånda. Ukene går og jeg får bilen tilbake ferdig reparert og forsikringen dekket skaden. Egenandelen ble betalt med glede, da reparasjonene ble noe kostbare. Fantastisk service og hurtig behandling av Fremtind og leiebilselskapet!
Helt forferdelig, hvorfor har man forsikring. Hvis du har en forsikring, så må du tro at du har en, ikke håpe at du har en. Men takk for at jeg ble med så lenge. Mvh Jørn J.