Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mine vurderinger er basert på sjelden bruk av forsikringene mine. Det er imidlertid veldig viktig at opplevelsen av kontakt og oppgjør fungerer greit når uhell er ute.
Forsinket bagasje. Utbetalte bare deler av kravet. Betalte resten umiddelbart etter klage. Ingen begrunnelse selv om dette ble etterlyst. Spekulerer i naive kunder. Bevisst forsøk på å utbetale minst mulig og lure kunden.
Fremtind ser ikke skadesaken på tvers av forsikringer og behandler den "silo" innenfor hver enkelt forsikringsdekning. I et tilfelle hvor jeg kunne redusere skadekostnadene med ca. 14.000 totalt sett for selskapet, fikk jeg ikke dekket de 3.000 som jeg la ut for redusere forsikringsselskapets kostnad med 17.000. Jeg forventer at man ser på saken på tvers av forsikringsdekningen og gjør det som er best for kunden totalt sett. I dette tilfellet ble det som var best for selskapet.
Til tross for tlf.isk godkjenning av reise med fly fra Oslo til Mo i Rana grunnet min mann’ sykdom,ble jeg avspist med dekning av togbillett for min mann på samme strekning. Ingen refusjon for meg på denne strekningen. Fikk dekket ekstra opphold og returreise til Norgei i forbindelse med turen, men måtte dekke flyreisen Oslo Mo i Rana på ca 9000 kr selv. Nødvend overnatting på Gardermoen ble heller ikke refundert. Heller ingen refusjon på reise TRD-MAN pga. sykdom. Fikk tilbakemelding om å avbestille billettene lenge etter at reisen skulle vært gjennomført. Har så langt ikke fått tilbakemelding fra Norwegian Air tross purringer. Bytte til tidligere reiseforsikring er høyst aktuelt
Hadde ein telefon som drukna. Eg sendte inn skjema, og samme dagen fekk eg beskjed om at eg fekk dekka skaden og kva sum eg skulle få på konto. Svært imponert over effektiviteten.
Jeg har gode erfaringer med fremtind men de er litt dyre. Hode dekninger ihvertfall. Fort hjelp.
Rask behandling og skade oppgjør, men litt tuklete skjema