Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid rask behandling av saker kort tid før bil er reparert eller opppgjør er på konto
Fremtind forsikring har utvikla ein modell for skadeoppgjer som gir snøgg tilbakemelding om status. I første omgang verkar dei ulike oppgjersformene stressande, men det er akseptabelt med den fordelaktige varianten med gåvekort.
Fremtind er det best,på grunn av rask behandlingen
Min datter skulle reise tilbake hjem fra ferien sin. Flyet ble innstilt og hun kom tilbake dagen etter. Det førte til en utbetalt dag på jobb for mannen min, siden han måtte hente henne fra flyplassen. På grunn av uværet Hans som herjet i den periode og stengte veier, måtte han stå i lange kø og bruke mer en to timer i en vei. I tillegg til det, uforutsigbarheten og stressen vi opplevde er ingenting som man kan sammenligne med. Rett og slett, hadde jeg andre forventninger, siden dette var første gang jeg har sendt en søknad, til tross at jeg har vært kunde nå i mange år.
Det tok litt tid fra jeg registrerte saken til jeg hørte noe om den, men etter de hadde hentet inn de opplysningene de trengte var dette absolutt en forsikring som var verd å ha i mitt tilfelle! Godt fornøyd!
Tydelig og konkret informasjon om saken og hjelpen vi fikk. Veldig god hjelp. Enkel digital løsning.
Har hatt deres topp reiseforsikring i 10 år, og når jeg først fikk brukt for den, sniker de seg unna dekning (av en relativt liten sum), og viser til firkantede regler som ville unødig belastet et svært svekket helsevesen på stedet vi ferierte.