Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt to tilfeller på reise. Et som var alvorlig og trengte bistand ved innleggelse på sykehus og frakt hjem fra utlandet. Videre en reise som måtte avlyses pga. sykehus innleggelse . Her ble det søkt om å få dekket reisekostnader. Begge disse hendelsene ble behandlet meget bra og vi har bare lovord om Fremtind.
Jeg er helt misfornøyd og håpløs med saksbehandling . Det er ikke lønnsom å betale hver måned .
Jeg er veldig fornøyd med mine forsikringer i Fremtind de gangene jeg har hatt behov for det!
Reiseforsikringen burde vært aktuelt når man ikke kommer seg videre på reise pga uvær. Her stiller de vilkår som fremstår urimelig og umulig som forbruker å forstå i forkant.
Fremtind erstattet ikke ødelagte bøker og brettspill etter dårlig behandling av bagasje. ødelagt iPad ble jeg nødt til å ta på innbo
Opplever at Fremtind viser stor tillit til sine kunder. BAsert på en god og ryddig dokumentasjon opplever jeg rask og effektiv betjening.
Har hatt dyr som har gjort skade inne i veggen hjemme. Dessverre for meg og heldigvis for Fremtind var dette dyr som er definert som skadedyr og de dekker ingenting. Har stilt spørsmål i retur til Fremtind, men får ikke svar. Skuffet.