Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var lett å fylle ut skademeldingsskjema, og vi fikk rask tilbakemelding. Saken løste seg fortere enn hos andre forsikringsselskap.
Meldte skade i mars, fikk fikset skaden i slutten av august. Ringte forsikringsselskapet flere ganger uten og få svar på videre plan og lignende. Tenker bytte forsikringsselskap.
Dårlig håndverk med vannlekkasje. Alle mine tidligere kontakter med Fremtind Forsikring har gått bra.
Fikk motorhavari på bilen. Med toppkasko ble bilen hentet og levert til verksted, og jeg fikk leiebil i inntil 45 dager. Verkstedregningen ville blitt på over 60.000, men grunnet motorhavariforsikring slapp vi unna med egenandel på 8.000. Absolutt anbefalt for folk med nyere bil og utløpt nybilgaranti!
Bytt til Fremtind, her har jeg fått super flott behandling hele veien
Møtt av meget hyggelig kundebehandler. Imøtekommende og forståelsesfull. Saken løst pr tlf og penger på konto dagen etter.
Svarer ikke på henvendelser. Kun ved avslag. Forsikring dekker ikke noe. Må ha tilleggsforsikring. Noe som ikke ble opplyst om