Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk avgjort saken om reiseforsikring på telefonen, og slapp og lever inn dokumentasjonen jeg hadde sikret meg.
Forstår ikke meningen med forsikring når de ikke dekker noen ting. Har bare forsikringen for det er den rimeligste.
Var behandlet rask konkret med fantastiske folk som kundebehandlere. . Ingen ting kan bli bedre alt var på topp.
Bra og rask saksbehandling.. Tok 3 dager fra jeg fylte ut skadesjema til alt var iorden.
Litt vekslende erfaring men med en meget ryddig og god avslutning.
Vi er godt fornøyd med denne forsikring vennlige og hjelpsomme forhandlere som hjelper oss.
Veldig enkelt og komme i kontakt med dere via nett. Lett og melde inn skade. Saksbehandlere gjør så godt dem kan men klarer ikke og svare på det flok lurer på. Jeg ønsker alltid og være kunde hos dere uansett og kommer til og anbefale dere til alle.