Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløst å få tak i kundebehandler. Ringer ikke tilbake. Takstmann som ikke kan besiktige skadene pga avstand til skadested, og som roter bort bilder jeg måtte reise å ta selv. Utrolig lang tid for å få svar.. jeg måtte ta kontakt selv, fordi ingen fra Fremtind tok kontakt med meg. Dårlig opplevelse. Forslag til forbedringer, vær tilgjengelig for kundene.
En raskere behandling og utbetaling har jeg aldri vært borti, og kan varmt anbefale.
Godt å se at forsikringen virker når sykdom inntreffer.
Meget rask saksbehandling og overføring av refusjon. Veldig bra!
Ok alternativ med e- gavekort, er fornøyd med det.
Veldig fornøyd, da jeg fikk steinsprut skade på frontruta, og måtte bruke forsikringen var det betalt i løpet av noen dager.
Verste selskap noensinne. Enorm motvilje mot enhver form for hjelp,håpløs informasjon og ufattelig vanskelig å komme i kontakt med