Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare sommel og rot fra man melder inn en skade. De som skal reparere skaden gjør dårlig arbeid. Gått 10 uker siden skaden ble meldt til dere og fortsatt må jeg mase på takstmann for å få jobben gjort. Vurderer sterkt å bytte forsikringsselskap etter dette.
Har vært totalkunde i Fremtind siden sammenslåingen. Hatt noen få saker som alle er behandlet profesjonelt og svært raskt.
Dette er min andre viltpåkjørsel noe som har vært helt umulig å unngå, da er det veldig godt å bli møtt med med så greie løsninger. Har ikke hatt behov å kontakte dere underveis, da nødvendige meldinger har kommet fra dere. Siste melding kom også rett etter at bilen var ferdigstillt.
Har alle våre forsikringer i Fremtind Dnb. Alle er toppforsikringer. Eneste som har fungert på vanlig vis er forsikringa på hunden. Der var prosessen god, og de sendte ut brukerundersøkelse i tillegg. Uproblematisk. Husforsikring, bil og innbo: De tar ikke telefonen. 7 uker før de svarer på e-post. Når de svarer, skyter de fra hofta og sier at det ikke er dekning for skadene, som er direkte i motstrid med vilkårene. Eller bare delvis dekning, der de finner på ting for å redusere utbetalinga selv om det er faglig dokumentert hva som er tilfellet. De informerer ikke om noe, og begrunner ingenting. Summene er ikke begrunnet i virkelige priser. Ingen faste kontaktpersoner. Upålitelig. Utrolig slitsomme, tid-og ressurskrevende å ha med å gjøre.
Jeg er 89 år,da er det viktig å ha en man kan snakke med.Jeg var fornøyd.
Vêr obs på att en del ting ikke dekkes på reiseforsikring selv om reklamen sier att allt du tar med deg på reise dekkes. Fikk en aha opplevelse da mine høreapparater ikke ble dekket. Står niks om att slikt ikke dekkes i forsikrings vilkårene.
0 stress imøtekommende og hjelpsom, rask behandling av saken 👌