Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å melde fra når det var kansellering av fly.
Lang saksbehandlingstid og mellom 1 og 2 timer i telefonkø for å komme i kontakt med selskapet. Feil fremstilling av saken når endelig beslutning kommer over en måned etter. Etter klage får en ikke svar. Når du ringer så svarer en telefonsvarer at de ringer tilbake uten at du mister din plass i køen. De ringer ikke tilbake så du må vente på din plass som er 34 i køen i 2 timer. Virker svært useriøst og ikke interesert i å beholde kundene sine.
Håpløst elendig ingen hjelp og ingen service. Kommer aldri til å benytte dette selskapet igjen
Får ikke dekt noe som helst av skader som oppstår plutselig i huset, slik som vannskader gjennom tak. Helt tydelig at forretningsmodellen er å være vrange når det gjelder hvilke skader som dekkes. Kommer til å skifte forsikringsselskap og anbefaler alle andre å gjøre det samme.
Rask og grei behandling. Ingen dialog frem og tilbake. Ble trodd på det jeg fylte ut i skjemaet.
Virker fremtidsrettet og fleksible med god kundeservice
Blei veldig godt oppfølging,både under og etterpå🥰🥰