Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler at når kommer til erstatnigskrav så prøver selskapet å unngå ansvar for erstatningskravet
Var på båttur, og skadet et drev av gjenstand som lå i sjøen. Heldigvis var det 2 drev på båten, så jeg kom meg til hjemmehavn selv. Fikk båten satt på land, og drevet ble demontert. Skaden var så stor at det ble vraket dagen etter av takstmann fra Fremtind. Fikk tak i et overhalt drev av en forhandler, som monterte det to dager senere. Kostnaden av denne skaden var på min konto 2 dager etterpå. Jeg er strålende fornøyd med hvor hurtig alt gikk fra skaden ble meldt til oppgjøret var på min konto.
Sendte noen mailer og fikk ikke svar. Ringte noen ganger. Da fikk jeg svar. Var ikke lett. Vanskelig å få leiebil pga fellesferie og forsikringen dekket ikke nok til å få sjuseter som jeg selv hadde inne på verksted. Så ble tungvint å få med familien på ferie. Bør bli bedre på kundeservice og svartid.
Skadesaken ble ordnet uten problemer for meg. Er fornøyd.
Som Saga kunde i DNB, så svarer ikke forhåpningene somkunde i det hele tatt med behandlingen fra Fremtind, forferdelig vanskelig å komme i kontakt med kundebehandlere, å (standard) avtalene dekker svært lite når man leser seg opp på de, eller finner ut når skaden har skjedd. Så takk for ingen ting, å jeg flytter til annet selskap
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen av saken min. Effektiv og hyggelig kommunikasjon. Fikk raskt beskjed da noe manglet i skjemaet. Alt var ferdig i løpet av en uke.
Rask og oversiktlig behandling av saken. Det gikk mer eller mindre av seg selv hele prosessen. Opplevelsen var alt i alt en fornøyelse.