Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En forsikringssak alltid stressende for kunden. Noe ubehagelig eller til og med alvorlig er skjedd. Forsikring må derfor være mer enn en vanlig forretning, men bygge på gjensidig tillit. Skadeoppgjør må skje raskt og enkelt. Utbedring av skade må være fullstendig. En viss tvil hefter derfor ved husforsikring. Fagfolk må følge gjeldende krav og ellers god byggeskikk. En forsikringstaker er på sin side forpliktet til aktsomhet for å forebygge ny skade, og kan derfor ikke avtale en utbedring som begrenser seg til den opprinnelige standard når denne ikke er i samsvar med nye regler og god byggeskikk. En husforsikring må dekke det fagfolk og forsikringstaker er forpliktet til. Et eksempel er lekkasje i gamle rør. Da må nye rør legges i et beskyttende ytterrør, som både begrenser skaden ved ny lekkasje og gjør det mye enklere å bytte rør.
Jeg er meget fornøyd med hele opplevelsen fra både verksted og forsikrngsselskap 😊👍🏻
Jeg har flyttet alle mine forsikringer fra Fremtind unntatt de jeg er tvunget til å ha hos Dere og at dette beror på sykt nesten ubeskrivelig dårlig behandling ved tidligere sak. Jeg håper virkelig Dere forstår og vil ta kontakt for å få ordnet opp i tidligere forhold. Jeg kan da umulig være den eneste som har fått denne behandlingen fra Deres såkalte kundebehandlere.
Jeg er veldig fornøyd med servicen og personalet, som hjalp meg med å løse saken min🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👌👌👌👌😊😊😊
Fikk ikke dekket det jeg mistet på reise, har hatt denne forsikring i minst 20 år og tror det er første gang jeg melder inn en sak
Opplevde super behandling etter et sykkeltyveri. Sendte inn nødvendig dokumentasjon og etter 2 dager var oppgjør utbetalt. Det ble en veldig positiv opplevelse og kundebehandler var veldig hjelpsom og imøtekommende.
Har hatt noen saker oppigjennom årene, og blir imponert hver gang over hvor enkelt det er å melde og få et par alternativer til erstatning; gavekort på butikken, pengene utbetalt o.l. Det hele er smertefritt.