Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt noen saker oppigjennom årene, og blir imponert hver gang over hvor enkelt det er å melde og få et par alternativer til erstatning; gavekort på butikken, pengene utbetalt o.l. Det hele er smertefritt.
Rask behandling produktet var ferdig og tilbake på under en uke
Gode og vennlige saksbehandlere som viser forståelse .
Nettbrett skrotet og saken avsluttet uten noen tilbakemelding om det. Virker som de har misforstått og tror at verksted har sendt det tilbake men etter å ha sjekket loggen til verksted står det tydelig at de har skrotet det og sendt mail til fremtind om det. Ser ikke ut som fremtind har fått dette med seg siden de sier på mail at jeg skal ha fått det tilbake og at jeg må ta kontakt med elkjøp om jeg ikke har fått det enda. Har hatt forholdsvis god erfaring tidligere men virker som de har tapt seg litt nå.
Rask respons og hurtig avgjørelse på skaden. Jeg klarer ikke å finne noe som kunne vært gjort annerledes. Med svaret kom også en godt forklart beskrivelse av hva man nøyaktig skulle gjøre. I mitt tilfelle var det direkte innlevering hos Eplehuset og de tok i mot gjenstanden med glede. De ordnet alt og kom ferdig fikset tilbake på 5 virkedager. Utrolig effektivt.
Skremmende hvor mye som blir lagt opp til forsikringstaker, følte ikke jeg som kunde ble ivaretatt!
Ikke fornøyd med at jeg ikke fikk dekket proppel på seilbåt 13 000 - egenandel. Opplag kunne jeg selv ta grunnet ny bunnsmøring. For båten skulle opp uansett. Har sjelden og aldri forsikringssaker. Vurderer nå forsikringsselskap gjennom fagforening. mvh Aage P.