Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade er det veldig god oppfølging. Har aldri hatt noe problem med noen skade jeg har hatt så det er sikkert bedre å betale noen krone mere og få god forsikring.
Gjennom mange år og tre alvorlige hendelser null respons for å høre forsikringstakerens versjon og faktisk opptre som forsikringstakerens selskap
Takstmann kommer og går etter 7 min og 2 bilder. Ikke interessert å se etter løsninger. Dette Skjedde også i 2018 da takstmann nr 1 sa: dette er ingen forsikringssak. Så kom takstmann 2 og innvilger en erstatning på over 55000kr. I tillegg hadde takstmann 1 godkjente takst papirer
Lang behandlingstid, heller ikke villige til å dekke skadeomfang i enkelte saker...
Fikk ikke bruke innboforsikring på knust porselensservant. Det går på husforsikring. Står ikke noe sted at dette er tifelle. Måtte gjennom hele kverna med innmelding - bare for å få negativt svar. Unødvendig!!
Alltid hyggelige og hjelpsomme representanter for selskapet. Rask og effektiv tilbakemelding.
Arrogant holdning, og inkompetente takstmenn. lyver for å unnga skadeoppgjør.