Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter har meldt skadet og fikk umiddelbart hjelp og gikk i knirkefritt.
Et selskap hvor vi har vært kunde i 4 år snart, som krever kvittering for en tv som ble kjøpt for 4 år siden, som plutselig helt svart. Dette er case nr 2 vi har hatt med dere, virker slik at de ikke stoler på deres kunder.
Stort sett fornøyd! Var litt klunder å få opprettet skademelding på hunden vår, men det gikk greit. Måtte ringe så de fikk opprettet en skademelding som jeg kunne fullføre.
Enkel sak som ble raskt og enkelt og raskt håndtert
Rask behandling og raskt oppgjør. Ble til og med behandlet i helga.
For lang behandlingstid, men dette er en vanskelig tid med covid 19 og det det medfører. Hyggelige kundebehandlere og hjelpsomme...
Selv om vi har LO favør, er det ikke bra å må vente så lenge . Vi måtte sende Mail og ringe flere ganger om saken, lite tilbakemelding .