Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Smidig kundebehandling. Har trengt hjelp i forbindelse med at jeg ble påkjørt. Veldig god behandling.
Så godt å høre at du føler deg ivaretatt etter uhellet. Håper formen er fin nå. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Jan.
har flere forsikringer her og er gott fornøyd,kunne vert litt bedre priser.
Hyggelig å høre at du er fornøyd, Tom! Hos oss kan du få inntil 17 prosent totalkunderabatt, og etter tre år som kunde får du ytterligere fem prosent rabatt på alle skadeforsikringene dine, lojalitetsbonus, kaller vi det.
Prisen oppjusteres med over 10 % uten at de tar kontakt med forklaring. Etter tre mailer og telefonsamtaler er det fremdeles ingen som kan svare. Dette er dårlig
Hei, du skriver ikke hvilke forsikringer du har, så det er vrient å svare konkret. Det er mange grunner til prisjusteringer, noen forsikringer for liv og helse øker med alder, andre basert på skadebildet innenfor produktgruppen, andre igjen på grunn av økte priser i samfunnet forøvrig, som for eksempel gjør det dyrere å reparere og gjenoppbygge.
God erfaring etter vannskade. Rask hjelp og problemfritt skadeoppgjør.
Slik skal det være! Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig at du tok deg tid til det.
Sa opp min forsikring med dette selskapet 8/3-22 og får fortatt regninger derifra. Har vært i kontakt med de flere ganger uten at dette hjelper. Nekter også og overgi bilforsikringen til mitt nye selskap pga oppsigelsestid selvom jeg har dokumentasjon på oppsigelse. Har aldri vært borti ett så dårlig og trangsynt selskap. Kundeservicen er heller ikke bra da jeg som regel blir satt mellom mange kundebehandlere før jeg treffer riktig menneske
Hei, oppsigelsestiden er en måned, utover det er det uproblematisk å flytte med mindre du har noe uoppgjort.
Frende svarer ikke på e-post . Frende har greid det kunststykket å fakturere for Delkasko og kasko på en og samme bil, minner meg om svindling.
Hei, Alexander, hvis det er gjort en feil på avtalen din retter vi selvfølgelig opp i det.
Har hatt ei omfattande skadesak (vasslekkasje) som har vore svært krevande på alle måtar. Hadde høge forventningar til Frende som reklamerer for «best i test» og «toppscore på kundetilfredshet»-dette gjeld definitivt ikkje for meg.Svært dårleg oppfølging av min kontaktperson på skadesenteret; uforståeleg lang behandlingstid, svarar ikkje på e-postane eg sender, og ringer ikkje tilbake. Skuffande og uprofesjonelt.
Ta gjerne kontakt sakshandsamaren din, og høyr kva som gjer at ting tar tid. Du kan også sende ein klage frå heimesida vår, om du vil andre skal sjå på saka di.