Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når vi trenger hjelp i en skadesak, får vi ikke hjelp, bare kjeft. Ved flytting til annet selskap, sender de feile opplysninger videre. De trakk bonus enda motparten hadde tatt på seg hele skylden. Meldinger eller beskjeder sender de bare på SMS, ikke brev eller e-post. Frende forsikring er gode på å selge inn produktene sine, men der stopper det. De har dårlig kundebehandling, gidder ikke å sette seg inn i saken. Leser ikke det man skriver om hvordan skaden har oppstått. De har en selvgod oppførsel med en "ovenfra og ned" holdning til kundene sine. Frende sin oppførsel er bare tragisk.
Det er et fint forsikringsselskap, men jeg vil gjerne ha bedre tilbud. Spesielt for bilforsikring.
Fikk tilbud i desember 2015 med premie for 12 måneder. Aksepterte tilbudet og de økte premiene i januar 2016 som "generell premie økning". Det aksepterte jeg ikke og etter en del om og men, fikk de til å akseptere sitt skriftlige tilbud. Nå har jeg en sak gående med de da sender elektronisk faktura på ett beløp og krever betalt ett høyere beløp enn det som står på fakturaen. Kunde service er svært lite konstruktiv og aksepterer ikke at de selv faktisk kan ha gjort en feil selvom jeg legger ved elektronisk kopi av deres egne fakturaer som dokumenterer min påstand. Det er ikke pengene som irriterer, det er er småpenger, men den lite konstruktive holdningen.
Egen rådgiver, å superkjapp behandling. Tilegg billig på pris. Gikk til frende for å få tilbud på reiseforsikring da de fikk høyt terningkast, ende opp som totalkunde :)
Jeg er meget fornøyd med frende. Kontorer rett borte i gata. Dem er lette å komme i kontakt med. Meget hyggelig betjening her i Moss.
Har blitt hjulpet ved behov. Har steget ein del siste åra.
Generelt bra! Alltid hatt greie oppgjør. Enkelt å administrere forsikringer på nett!