Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endringer av betingelsene uten å gi beskjed. Når jeg tok det opp så ble jeg møtt med en kald skulder. Da takker jeg for meg.
Hei Tore, takk for tilbakemelding. Usikker på hvilke betingelser du mener er endret, men hvis du har gitt beskjed til oss, så ser vi på det.
Ofte feilfakturering. Purring på betalte fakturaer
Takk for tilbakemelding. Lurer du på noe med en faktura er det bare å ta kontakt. Er det skjedd en feil retter vi selvsagt opp i det. Purring går automatisk og kan nok overlappe ved sen betaling.
God service men pris på forsikring av Tesla modell 3 på meg er krevende å forholde seg til og gjør at jeg må ut på markedet og sjekke andre leverandører på min portefølje☹️
Hei Atle, du kan også ta kontakt med oss og få en gjennomgang av porteføljen din.
Forsikringsselskap eg ikkje anbefale noen. Hadde en sak hvor min telefon med ca 6000 forsvant fra tidspunkt fra taxi og marked eg var på, 40min tid før eg oppdaget det. Det har frende fått vridd til at eg har mistet min telefon og derfor egenandel på 1500kr og tatt på innbo, men pengene det ville di ikkje dekke på den forsikringen. Var i kontakt med taxi sjåfør og den var ikke i taxien så den har blitt stjålet. Men ingen gehør fra frende. Hold dere unna, eg skal ihvertfall aldri bruke dette forsikringsselskapet igjen!
Se etter bedre alternativer. Her betaler du mye for lite!
Hei Kaia, jeg vet ikke hvilken forsikring du har, men vi er kjent for å ha svært gode dekninger. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe du vil vi skal se på.
God kundeservice, koster endel då derfor vurdere jeg å bytte selskap
Hyggelig å høre at du er fornøyd, Berit! Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal se over forsikringsavtalen sammen med deg!
Hadde en sak angående en storm for noen år siden, men hørte aldri noe fra dem etter jeg meldte inn skade. Prøvde i dag, og forsikre en bolig som skal selges, og fikk avslag enda det kun var snakk om 2 mnd med billigste type forsikring
Hei Krister, nå ble jeg usikker på hva du mente her? Vi følger alltid opp skader som blir meldt til oss! Og når det gjelder hvorfor du ikke kunne forsikre boligen, regner jeg med du fikk en god forklaring på det, selv om det ikke var gode nyheter for deg. Hvis ikke, kan du gjerne ta kontakt med oss igjen.