Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frende svarer ikke på e-post . Frende har greid det kunststykket å fakturere for Delkasko og kasko på en og samme bil, minner meg om svindling.
Hei, Alexander, hvis det er gjort en feil på avtalen din retter vi selvfølgelig opp i det.
Har hatt ei omfattande skadesak (vasslekkasje) som har vore svært krevande på alle måtar. Hadde høge forventningar til Frende som reklamerer for «best i test» og «toppscore på kundetilfredshet»-dette gjeld definitivt ikkje for meg.Svært dårleg oppfølging av min kontaktperson på skadesenteret; uforståeleg lang behandlingstid, svarar ikkje på e-postane eg sender, og ringer ikkje tilbake. Skuffande og uprofesjonelt.
Ta gjerne kontakt sakshandsamaren din, og høyr kva som gjer at ting tar tid. Du kan også sende ein klage frå heimesida vår, om du vil andre skal sjå på saka di.
Jeg er en storfornøyd kunde hos Frende forsikring. Gode priser, topp kundeservice, alltid serviceinnstilte oppdaterte og hyggelige kundemedarbeidere. Har en gang måttet benytte meg av forsikringen og det var en fornøyelig opplevelse. Pengene var på konto i løpet av 24 timer.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!
Gode vilkår og bra pris ved inngåelse av avtalen. Over et par år er prisen ikke lenger konkurransedyktig. Samarbeidsavtale med Trumf ble avsluttet, uten at en har fått kompensert for tapt rabatten på anne måte. Dårlig brukeropplevelse på nett "Min side", ingen totaloversikt pr. år og endringer.
Hei Lars, skjønner at det er kjipt at du mister 1% trumfbonus per år. Men du får istedet 5% lojalitetsbonus etter tre år som kunde. Tilbakemeldingen på «Min side» har jeg meldt videre til riktig avdeling.
Lite forståelse i skadesak vedr. Vasskade på enebolig, føler en ikke blir tilstrekkelig hørt på
Ta gjerne kontakt med oss igjen, eller skriv til oss, så du er trygg på at vi har fått med oss det du synes er viktig.
skulle nesten tro at det bare er jeg som er kunde. jeg ble behandlet som en konge.Så imøtekommende personell finnes ikke i de andre selskapene.
Så hyggelig å høre, Per Sverre! Hjertelig takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at du tok deg tid til det!
Uforklarlig dobling av bilforsikring Følelsen av liten innsats til min fordel i skadesak
Hei Arne, fint hvis du også tar tilbakemeldingen til oss direkte. Vi kan gjerne se på avtalen din sammen med deg.