Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite forståelse i skadesak vedr. Vasskade på enebolig, føler en ikke blir tilstrekkelig hørt på
Ta gjerne kontakt med oss igjen, eller skriv til oss, så du er trygg på at vi har fått med oss det du synes er viktig.
skulle nesten tro at det bare er jeg som er kunde. jeg ble behandlet som en konge.Så imøtekommende personell finnes ikke i de andre selskapene.
Så hyggelig å høre, Per Sverre! Hjertelig takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at du tok deg tid til det!
Uforklarlig dobling av bilforsikring Følelsen av liten innsats til min fordel i skadesak
Hei Arne, fint hvis du også tar tilbakemeldingen til oss direkte. Vi kan gjerne se på avtalen din sammen med deg.
Dårlig service og ingen utbetaling. Har vært kunde i 10 år. når jeg først trengte de så vrir de seg unna og bruker hver eneste knep i boken for å slippe å betale. Styr unna!!
Frende har alltid vært uslåelig på kundeservice og pris, ingen kommer i nærheten ved tilbud. Vært totalkunde hos dem i over 6 år. Begynner å lure på om andre selskaper ønsker å være konkurransedyktig i det hele tatt?
Så kjekt å høre, Glenn! Takk for herlig tilbakemelding.
Intet å klage på, men greit å sjekke markedet en gang i blant.
Hyggelig å høre at du er fornøyd, Thomas! Kjekt når også glade kunder lar høre fra seg!
Väldigt dåligt försäkringssällskap, ska vara styr att få kontantoppgör och fixa sin egen bil där man vill och vet man får god service. Här betalar man för försäkring men får ingenting tillbaka bara skit!