Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen oppjusteres med over 10 % uten at de tar kontakt med forklaring. Etter tre mailer og telefonsamtaler er det fremdeles ingen som kan svare. Dette er dårlig
Hei, du skriver ikke hvilke forsikringer du har, så det er vrient å svare konkret. Det er mange grunner til prisjusteringer, noen forsikringer for liv og helse øker med alder, andre basert på skadebildet innenfor produktgruppen, andre igjen på grunn av økte priser i samfunnet forøvrig, som for eksempel gjør det dyrere å reparere og gjenoppbygge.
God erfaring etter vannskade. Rask hjelp og problemfritt skadeoppgjør.
Slik skal det være! Takk for fin tilbakemelding! Hyggelig at du tok deg tid til det.
Sa opp min forsikring med dette selskapet 8/3-22 og får fortatt regninger derifra. Har vært i kontakt med de flere ganger uten at dette hjelper. Nekter også og overgi bilforsikringen til mitt nye selskap pga oppsigelsestid selvom jeg har dokumentasjon på oppsigelse. Har aldri vært borti ett så dårlig og trangsynt selskap. Kundeservicen er heller ikke bra da jeg som regel blir satt mellom mange kundebehandlere før jeg treffer riktig menneske
Hei, oppsigelsestiden er en måned, utover det er det uproblematisk å flytte med mindre du har noe uoppgjort.
Frende svarer ikke på e-post . Frende har greid det kunststykket å fakturere for Delkasko og kasko på en og samme bil, minner meg om svindling.
Hei, Alexander, hvis det er gjort en feil på avtalen din retter vi selvfølgelig opp i det.
Har hatt ei omfattande skadesak (vasslekkasje) som har vore svært krevande på alle måtar. Hadde høge forventningar til Frende som reklamerer for «best i test» og «toppscore på kundetilfredshet»-dette gjeld definitivt ikkje for meg.Svært dårleg oppfølging av min kontaktperson på skadesenteret; uforståeleg lang behandlingstid, svarar ikkje på e-postane eg sender, og ringer ikkje tilbake. Skuffande og uprofesjonelt.
Ta gjerne kontakt sakshandsamaren din, og høyr kva som gjer at ting tar tid. Du kan også sende ein klage frå heimesida vår, om du vil andre skal sjå på saka di.
Jeg er en storfornøyd kunde hos Frende forsikring. Gode priser, topp kundeservice, alltid serviceinnstilte oppdaterte og hyggelige kundemedarbeidere. Har en gang måttet benytte meg av forsikringen og det var en fornøyelig opplevelse. Pengene var på konto i løpet av 24 timer.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på!
Gode vilkår og bra pris ved inngåelse av avtalen. Over et par år er prisen ikke lenger konkurransedyktig. Samarbeidsavtale med Trumf ble avsluttet, uten at en har fått kompensert for tapt rabatten på anne måte. Dårlig brukeropplevelse på nett "Min side", ingen totaloversikt pr. år og endringer.
Hei Lars, skjønner at det er kjipt at du mister 1% trumfbonus per år. Men du får istedet 5% lojalitetsbonus etter tre år som kunde. Tilbakemeldingen på «Min side» har jeg meldt videre til riktig avdeling.