Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg kontaktet frende for og få bil ansvars forsikring blei jeg lovet markedets beste pris.. 4005kr i året på kun ansvar er langt fra en god deal! Og skulle få 40% start bonus.. Som enda står 20%😒 I tillegg sender di meg plutselig regning nå på 6mnd i en faktura.. Og gidder ikke dele den opp pr måned 😡 latskap syns jeg.
Hei Hilde, Så leit at du ikke er fornøyd, det vil vi gjerne ordne opp i. Ta gjerne kontakt med kundeservice direkte hos oss på 55 15 36 00, så skal vi ta en kikk på avtalen din. Hilsen Heidi i Frende
God erfaring basert på forsikringsoppgjør etter totalbrann på hytte.
Googlet reiseforsiking. Frende annonserer med erstatning ved forsinket bagasje, Jeg ankommer Flesland, fra Australia og Philippines, med vinterklær i bagasje, som ikke er der. Jeg, iført sandaler og sommerklær, tror dette er enkelt. Fryser meg i minus 2 til nærmeste kjøpesenter. Kjøper billig jakke og sko. Bagasjen min kom noen dager senere. Men kan ikke få noe fra Frende, fordi det er hjemreise, og jeg nok har vinterklær i skapet hjemme. Hva med flere timer reise i minusgrader, før jeg kan kle på vinterklær. Ble bedt om å lese alle vilkårene. Til Frende, dere bør forandre annonseringen deres, så folk vet at det bare gjelder utreise. Vet ikke hvordan det går med lommetyveri enda. Politirapport fra Philippinene er litt vanskelig.
God kundeservice. God service angående betalingsutsettelse.
Man får ikke noe av det man betaler for. Det hele virker som svindel! Man har bedre hjelp i å sette pengene i banken. Får man ser ikke hjelp eller penger fra disse. Kan det hele være en avansert svindel?
Dette selskapet er bra og jeg anbefaler dette selskapet.
Etter flere dårlige erfaringer med selskapet og en relativt høy forsikringspremie, besluttet vi å bytte selskap. Når vi fant et selskap som var konkuransedyktig, signerte vi ny avtale med dem. Deretter ble vi kontaktet av kundebehandler i Frende, som snakket veldig mye negativt om det nye selskapet vi hadde valgt. Dette opplevdes som veldig usportslig, kundebehandler prøvde å presse oss til å benytte oss av angreretten. Og kunne garantere at vi ikke kom til å få hjelp i det nye selskapet. Da ingenting tydet på at det var hold i påstandene, kuttet vi alle bånd med det gamle selskapet.